Potreba

V Netici nenehno premikamo meje podatkovne znanosti, da lahko našim strankam zagotavljamo napredne in zanesljive rešitve. Eden od pogostih izzivov, s katerimi se soočajo organizacije, je zamuden in napakam izpostavljen proces priprave dokumentov. Zato smo združili moči z WordFields, vodilnim ponudnikom programske opreme za avtomatizacijo dokumentov, ter njihovo aplikacijo in API integrirali v našo platformo Netilab.

Specialist reviewing automated documents generated using WordFields and NetILab.
Rešitev Netice:Avtomatizacija dokumentov z WordField in NetILab

Z integracijo WordFields v Netilabov modul NetFlow povsem spreminjamo način, kako organizacije ustvarjajo in upravljajo dokumente. NetFlow, naša celovita rešitev za podatkovne tokove, iskanje, upravljanje, analitiko, raziskovanje in profiliranje podatkov, zdaj brezhibno vključuje tudi zmožnosti avtomatizacije dokumentov, kar bistveno poenostavi in pospeši celoten delovni tok.

S pomočjo WordFields lahko organizacije svoje Word, Excel ali tekstovne predloge v nekaj trenutkih pretvorijo v izpolnljive obrazce ter tako avtomatizirajo generiranje dokumentov. V kombinaciji z NetFlow zmogljivim upravljanjem podatkov postane celoten proces ustvarjanja dokumentov popolnoma avtomatiziran in nadzorovan. Vse predloge in ustvarjeni dokumenti so shranjeni v enem centralnem, iskalnem okolju, kjer lahko ekipe sodelujejo, pregledajo in odobrijo vsebine neposredno v toku procesa.

Kombinacija zmogljivih podatkovnih zmožnosti NetFlow in inteligentne avtomatizacije dokumentov WordFields organizacijam ponuja celovito rešitev za poenostavitev procesa priprave dokumentacije. Brezhibna integracija obeh platform omogoča, da organizacije izkoristijo moč podatkovne znanosti, hkrati pa poenostavijo in izboljšajo svoje delovne tokove upravljanja dokumentov. Poslovite se od zamudnega ročnega ustvarjanja dokumentov in izkoristite prednosti avtomatizacije ter sodelovanja z NetiLabom in WordFields.

Prednosti
  • Manj ročnega dela: Avtomatizirano izpolnjevanje dokumentov bistveno zmanjša ročni vnos podatkov, prihrani čas in zmanjša tveganje človeških napak.

  • Hitrejša priprava dokumentov: Dokumenti se ustvarijo, izpolnijo in pripravijo za uporabo veliko hitreje kot pri ročnih postopkih, kar pospeši celoten delovni tok.

  • Manj napak: Avtomatiziran vnos podatkov zmanjšuje možnosti za napake, ki so pogoste pri ročnem delu.

  • Standardizirani dokumenti: Poskrbi, da so vsi dokumenti skladni s potrebnimi standardi in regulativnimi zahtevami — kar je ključnega pomena v reguliranih panogah.

  • Izboljšana varnost podatkov: Integracija zagotavlja, da so občutljivi podatki obdelani varno in v skladu s pravili upravljanja podatkov.

  • Prilagodljivost poslovnim potrebam: Predloge in delovne tokove dokumentov je mogoče enostavno prilagoditi spreminjajočim se poslovnim zahtevam, brez obsežnega razvoja.

  • Sodelovanje v realnem času: Ekipe lahko hkrati delajo na dokumentnih predlogah, kar izboljša usklajevanje in pospeši projektne roke.

Se srečujete s podobnimi izzivi, ki jih težko premagujete?