Pri pogovoru z izvršnimi direktorji, vodji financ in kontrolinga, vodji marketinga ali odgovornimi za nabavo in prodajo, se pogosto spomnim na jadranje. Podjetje je v mnogo čem podobno jadrnici, trg pa morju priložnosti in poti, ki jih veter in valovi neusmiljeno spreminjajo in od nas terjajo strateške odločitve in taktične manevre. Kako bomo trimali jadra v svojem podjetju, je še posebej pomembno, ko je vetra komaj za sapico.
Na krovu je potreben kapitan, ki ve, kam gre in kaj je cilj potovanja. Prav tako tudi ostala ekipa, ki mora biti seznanjena z vsemi podatki za brezhibno delovanje jadrnice in njeno uspešno plovbo. Pomembno je, da v vsakem trenutku vemo kje smo in kaj je potrebno storiti, da bomo uspešno, s čim manj truda in pred drugimi ekipami prišli do želenega cilja. Za to potrebujemo opremo, ki za nas zbira podatke, jih analizira, nas pravočasno obvešča in s tem pomaga ekipi in kapitanu, da sprejema odločitve hitro in s pomočjo kokovostnih informacij.
Tako kot jadrnica, tudi podjetje in njegov tim potrebujejo kakovostne informacije, pametno navigacijo in pregledno kontrolno ploščo.
Danes si težko predstavljamo uspešno, konkurenčno in hitro rastoče podjetje brez učinkovite poslovne analize in obveščanja. Živimo v času ”Velikih podatkov”. Podjetja jih ustvarjajo, kopičijo in shranjujejo. Uspešna podjetja jih znajo analizirati in iz njih pridobiti nove vrednosti za boljše in učinkovito poslovno odločanje.
Učinkovita poslovna analiza in obveščanje pospešuje uspešne poslovne odločitve.
Tega se zavedajo tako izvršni direktorji velikih korporacij kot tudi odločevalci v manjših in srednje velikih podjetij. 60% jih meni, da so prav investicije v poslovno analizo in odločanje fokus številka 1 pri njihovem strateškem upravljanju podjetja. Učinkovito poslovno odločanje pa mora biti tudi hitro.
Organizacija, ki je sposobna sprejemati pametne odločitve v kratkem času, utrjuje svojo konkurenčno prednost.
Vsega tega se zavedamo, a kaj ko ne vemo, kako se analize podatkov sploh pravilno lotiti. Vse skupaj zapletejo še vprašanja, na katera si ne znamo odgovoriti; Katere kazalnike uspešnosti spremljati? Kateri kazalniki so standardni za našo dejavnost? Katere podatke zanje potrebujemo? Kako podatke pametno združiti, če prihajajo iz različnih virov? Kako naj podatke hitro in zanesljivo analiziramo? Kako doseči, da bodo informacije na voljo v realnem času? Kateri kazalci uspešnosti mi lahko še pomagajo do bolj uspešnih odločitev? Kako enostavno prilagoditi in pospešiti obveščanje na vseh nivojih odločanja? Kako prihraniti čas, ki ga vaša ekipa sedaj namenja za poročanje?
Svojim naročnikom smo pomagali najti odgovore na ta in na številna druga vprašanja. Danes uporabljajo rešitev, ki je rezultat lastnega razvoja in dolgoletnih izkušenj s področja podatkovne znanosti in integracije podatkov.
NetIQube je navigacijski sistem in kontrolna plošča za podjetja. Je pospeševalnik poslovnih odločitev, saj skrajša čas zasnove in poslovnih analiz tudi do 80%.
Z njo so naši naročniki pridobili že pred nastavljene in standardizirane predloge za poslovno odločanje, ki so hkrati prilagojene naročnikovim individualnim potrebam. Pomagali smo jim izbrati kazalnike uspešnosti, ki se najpogosteje spremljajo v proizvodnji, prodaji, marketingu, nabavi, financah in zalogah, ki so jih naročniki enostavno dopolnili še s svojimi lastnimi indikatorji uspeha.
Ključno pa je, da smo prav s takšnim pristopom ustvarili rešitev, ki skrajša čas zasnove in priprave analiz tudi do 80%, kar odločilni pomaga podjetjem, da poenostavijo in predvsem znižajo stroške vpeljave poslovne analize in upravljanja s podatki.