BI Office

Integracija podatkov, analiz, poročil in sodobne vizualizacije

 Prilagojeno uporabniku

BI Office je posamezniku prijazno orodje prilagodljivo točno določenim aktivnostim obveščanja, ki jih uporabnik potrebuje ali izvaja. Izjemna prednost BI Office okolja za poslovno obveščanje je v uporabniški integraciji in modularnosti; združuje samopostrežno integracijo podatkov, napredno analitiko, ustvarjanje dokumentov in bogato slikovno predstavitev informacij,  pri tem pa med posameznimi orodji zagotavlja preprost prenos elementov in njihovo samodejno osveževanje.

BI Office sestavljajo trije med seboj povezani moduli.

  • Ustvarjanje analitičnih struktur v podatkovnih bazah,
  • Prilagoditev zahtevam uporabnikov,
  • Širok izbor grafikonov, mrež in zemljevidov,
  • Do funkcij z desnim klikom ali izbirnim trakom.
  • Priprava pogledov nadzora ključnih informacij podjetja,
  • Lastnosti PowerPoint urejevalnika,
  • Ustvarjanje niza diapozitivov, poljubno razvrščanje,
  • Vstavljanje preglednic in grafov iz modula bioXL,
  • Preprostost zagotovljena s funkcijo “povleci in spusti”,
  • Interaktivnost in osveževanje informacij med pogledi.
  • Lastnosti Word urejevalnika besedil,
  • Prikazuje dokumente v visoki ločljivosti (v PDF, Word ali XPS formatu),
  • Oprema grafičnih informacij s podrobno razlago in pripombami,
  • Spreminjanje podatkov v besedilu v realnem času,
  • Izpopolnjen varnostni sistem ogleda dokumentov.