Sledenje in analiza kupcev spreminja prodajni odnos v donos.

Analizirati, razumeti, segmentirati, motivirati, zadovoljiti

Značilnosti CLIP analize nakupnega odtisa kupca

  • Idealno za vse oblike upravljanja odnosa s kupci in vodenja programov zvestobe
  • OLAP Modeliranje opredeljenih podatkov o potrošnikih – viri blagajna, CRM
  • Izbor in nastavitev kazalnikov uspešnosti upravljanja kupcev
  • RFM analiza (Recency, Frequency, Monetary)
  • Analiza donosnosti kupca (Customer P&L)
  • Analiza nakupne košarice (Customer Basket Analyse)
  • Na enem mestu zbrani ključni kazalniki uspešnosti za odločevalce
  • Priprava standardiziranih poročil in napredna vizualizacija za hitro odločanje

Prednosti CLIP rešitve analize kupca

  • Zasnova in izvedba je zaupana uveljavljenim raziskovalcem podatkov
  • Specialisti za vse oblike integracij podatkov različnih virov in sistemov
  • Vrhunski strokovnjaki v OLAP modeliranju in upravljanju z SQL bazami
  • Svetovalci za operativni in tehnični izbor CRM sistemov
  • Razumemo IT, marketing, prodajo in finance
  • Poslovne potrebe transformiramo v rešitve in jih spremljamo z merljivimi cilji.