Sledenje in analiza kupcev spreminja prodajni odnos v donos.

Analizirati, razumeti, segmentirati, motivirati, zadovoljiti
Značilnosti CLIP analize nakupnega odtisa kupca
- Idealno za vse oblike upravljanja odnosa s kupci in vodenja programov zvestobe
- OLAP Modeliranje opredeljenih podatkov o potrošnikih – viri blagajna, CRM
- Izbor in nastavitev kazalnikov uspešnosti upravljanja kupcev
- RFM analiza (Recency, Frequency, Monetary)
- Analiza donosnosti kupca (Customer P&L)
- Analiza nakupne košarice (Customer Basket Analyse)
- Na enem mestu zbrani ključni kazalniki uspešnosti za odločevalce
- Priprava standardiziranih poročil in napredna vizualizacija za hitro odločanje

Prednosti CLIP rešitve analize kupca
- Zasnova in izvedba je zaupana uveljavljenim raziskovalcem podatkov
- Specialisti za vse oblike integracij podatkov različnih virov in sistemov
- Vrhunski strokovnjaki v OLAP modeliranju in upravljanju z SQL bazami
- Svetovalci za operativni in tehnični izbor CRM sistemov
- Razumemo IT, marketing, prodajo in finance
- Poslovne potrebe transformiramo v rešitve in jih spremljamo z merljivimi cilji.