NetCount 2018-01-10T13:07:18+00:00

Celovit proces spremljanja obiska, prilagojen zahtevam prostora in ciljem uporabnikov.

Merjenje uspešnosti prodajnega mesta in marketinških aktivnosti

NetCount omogoča

  • sistem štetja obiska po času in lokaciji

  • identifikacijo potenciala mimohoda mimo prodajnega mesta (footfall)
  • analizo stopnje uspešnosti prodaje – conversion ratio (cr).
  • spremljanje stroškovne učinkovitosti prodajnega mesta in osebja
  • merjenje uspešnosti investicij v aktivnosti oglaševanja in pospeševanja prodaje
  • optimiziranje števila zaposlenih in opreme
  • merjenje zasedenosti javnih prostorov in stopnje varnosti
  • merjenje obiskanosti dogodkov

  • vrednotenje in izbor lokacije prodajnega mesta
  • načrtovanje servisnih opravil, ki najmanj zmoti poslovni proces
  • dodatne možnosti merjenja in nadzora (temperatura, vlažnost, kontrola stanja vrat, vibracije, delovanje elektronskih naprav ipd.)

Prednosti NetCounta

  • celovit in avtomatiziran sistem štetja obiska

  • širok nabor senzorične opreme različnih proizvajalcev
  • optimalni izbor glede na potrebe prostora in zahteve uporabnikov
  • enostavna in brezhibna vgradnja
  • brezžični prenos podatkov
  • arhiviranje v SQL podatkovno skladišče
  • integracije podatkov s CRM, ERP ali drugimi podatkovnimi sistemi
  • periodična poročila v Excel ali Power Point obliki
  • nadzor in poročanje preko spletnega portala

  • dostopnost podatkov na prenosniku in tablici
  • integracija z ostalimi Netica rešitvami (NetIQube in CLIP)
  • možnost testiranja opreme in sistema

Povsod, kjer je varnost, upravljanje in uspeh odvisen od obiska.

NetCount je namenjen

  • trgovinam, trgovskim centrom in nakupovalnim središčem,

  • razstavam, sejmom, koncertom in drugim dogodkom
  • muzejem, knjižnicam, javnim uradom in zdravstvenim domovom,
  • bazenom, zabaviščnim parkom in klubskim prostorom,
  • javnemu potniškemu prometu, parkiriščem, letališčem in železnicam.
Želim izvedeti več